Veelgestelde vragen • Bestellen

Klantenservice
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kan onze producten in je digitale winkelmandje plaatsen via de blauwe knop “In mijn winkelwagen” op de productpagina. Als je je bestelling plaatst met je The Christmas Shop - Account gaat dit nog sneller, dan hebben we je gegevens al.

Ik wil mijn adres wijzigen

Je kan je juiste adres doorgeven aan onze klantenservice als je bestelling naar het verkeerde adres wordt verzonden en voordat je een verzendbevestiging hebt ontvangen. Dan doen wij ons best om de zending nog aan te passen.

Als je gaat verhuizen kan je je adres makkelijk aanpassen in je The Christmas Shop - Account.

Zijn er prijsverschillen tussen thechristmasshop.nl en thechristmasshop.be?

De prijzen van onze producten kunnen verschillen per land door bijvoorbeeld de inkoopprijs of marktprijs. Wil je je bestelling geleverd hebben in Nederland, dan bestel je op thechristmasshop.nl en als je je bestelling in België wil laten leveren, bestel je op thechristmasshop.be.

Het product dat ik wil kopen is in prijs gestegen, hoe kan dat?

Het kan gebeuren dat de prijzen worden aangepast. De prijs van een product is afhankelijk van veel factoren en kunnen maandelijks, wekelijks of zelfs dagelijks veranderen.

Wat betekent de voorraad status “tijdelijk uitverkocht”?

Het kan zijn dat sommige producten even niet op voorraad zijn, maar wel verwacht worden. Meld je aan op de productpagina om op de hoogte gehouden te worden van de voorraad status. Je krijg dan een e-mail zodra het product weer beschikbaar is.

Is mijn product op voorraad?

Op de productpagina kan je zien of een product beschikbaar is of niet. Dit geeft de meest actuele voorraadstatus aan van het product, online en in de winkel.

Waar hebben jullie winkels?

Afgezien van januari en februari, zijn we het hele jaar open met onze kerstwinkel in Delft. Hier vind je alle producten, kan je alvast de kerstsfeer proeven en kan je je laten inspireren door onze rijke gevulde bomen en kransen.

Je vindt onze winkel in Delft:

Voldersgracht 5

2611ET Delft

Hoe kan ik betalen in de winkel?

Je kan in de winkel betalen met PIN, credit card en contant geld.

Kan ik mijn bestelde producten in de winkel ophalen?

Ja, dat kan zeker. Je kan tijdens het afreken op onze website kiezen voor afhalen. Je bestelling ligt dan meestal binnen enkele uren al klaar voor je. Je krijgt een mail wanneer je je bestelling kan komen ophalen. Vergeet niet om je orderbevestiging mee te nemen naar de winkel. Je orderbevestiging hebben we per mail naar je toegestuurd nadat je je bestelling hebt afgerekend.

Wat als ik een klacht wil indienen?

Sorry! We doen er alles aan om het je helemaal naar de zin te maken, maar ook bij ons gaat het ook wel eens fout. Helaas moest jou dat dan net weer overkomen.

We lossen je klacht graag snel op. Het beste kan je contact opnemen met onze klantenservice. Je kan ons dagelijks bereiken via telefoon, mail en Facebook.

Hebben we je dan nog steeds niet kunnen helpen, dan kan je je klacht voorleggen via het Europees ODR Platform.

Kan ik mijn review nog aanpassen?

Nee, het is niet mogelijk om je review te verwijderen of aan te passen. De klantenservice kan dat wel voor je doen, neem gerust contact op via telefoon, mail of Facebook.

Waar moet mijn review aan voldoen?

We controleren elke geschreven review handmatig voordat deze op de website geplaatst wordt.

Zorg dat je review:

  • onderbouwd is met meningen en feiten,
  • vertelt hoe en waar je het product gebruikt,
  • begrijpelijk is geschreven met fatsoenlijk taalgebruik,
  • uit in ieder geval 20 woorden bestaat

Zorg dat je review in ieder geval geen:

  • gebruik maakt van kwetsende taal,
  • in een taal is geschreven anders dan Nederland of Engels,
  • contactgegevens bevat als mail adressen en telefoonnummers,
  • prijzen van het product bevat,
  • vermelding naar andere (web)winkels heeft.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je kan je bestelling annuleren tot het moment van verzenden. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Als we je bestelling hebben verzonden, kan je je bestelling niet meer annuleren. Als je je bestelling hebt ontvangen, kan je deze retour sturen aan ons, dan storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst terug op je rekening.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je kan de gegevens niet meer aanpassen nadat je je bestelling betaald hebt. Als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen, kunnen wij je gegevens nog aanpassen van je bestelling, bijvoorbeeld je naam of het bezorgadres.

Neem zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling contact op met de klantenservice.

Wat is een pre-order?

Een pre-order is een bestelling van een product die op het moment van bestellen nog niet op voorraad is.

Hoe werkt een pre-order?

Een pre-order werkt bijna hetzelfde als een gewone bestelling. Het enige verschil is dat we het product pas verzenden wanneer het bij ons op voorraad is. Je betaalt je hele bedrag bij de bestelling en niet bij de verzending. Alle producten uit je bestelling worden verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Het is niet mogelijk om een bestelling in meerdere delen te verzenden.

Kan ik mijn pre-order annuleren?

Ja, je kan je pre-order annuleren tot het moment van verzending. We storten het aankoopbedrag van je pre-order terug op je rekening binnen 14 dagen na het moment van annuleren. Als je je hele bestelling annuleert, storten we ook de verzendkosten terug.

Wanneer de pre-order is verzonden, geldt de normale retourtermijn van 14 dagen.