Bezorgen en ophalen

Klantenservice
Hoe werkt gratis bezorging?

Als je vandaag vĆ³Ć³r 17:00 besteld en je aankoopbedrag is hoger dan ā‚¬50, wordt je pakketje dezelfde dag verstuurd en gratis bezorgd, behalve op zondag. Ook als je een andere dag kiest, is de bezorging boven ā‚¬50 gratis.

Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?

Nee, het is voor nu niet mogelijk om je pakket vandaag nog te ontvangen. Als je je bestelling voor 17:00 doet, sturen we je pakket vandaag nog op. Meestal is je pakket dan morgen bij je bezorgd.

Kan ik voor de bezorging van mijn product een tijdvak kiezen?

Onze producten worden geleverd met PostNL. PostNL levert standaard je bezorging op werkdagen en zaterdag tussen 08:00 en 22:00. Als je kiest voor een PostNL afhaalpunt, ligt je pakketje meestal rond 15:00 klaar om af te halen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij de winkel?

Ja zeker. Je kan je bestelling online plaatsen en als de producten op voorraad zijn, kan je de producten na een uur ophalen. We sturen je altijd een mail wanneer de producten in de winkel voor je klaar liggen.

Kan ik mijn pakketje ophalen bij een PostNL-punt?

Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wil ophalen bij een PostNL-punt. Je kan vervolgens een PostNL-punt selecteren bij jou in de buurt. Als je je bestelling hebt afgerekend, kan je de volgende werkdag je pakketje ophalen vanaf 16:00. Je bestelling blijft tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum liggen.

Waar is mijn pakketje?

Je kan de status van je bestelling terug vinden in je The Christmas Shop - Account. Hier vind je ook de link naar de track & trace code. De track & trace code kan je ook vinden in de mail die we je sturen zodra je bestelling is verzonden.

De track & trace code werkt vaak pas op de dag van aflevering. Als de track & trace code dan nog steeds niet werkt kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Wat als mijn bestelling beschadigd is geleverd?

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Neem zo snel mogelijk na de levering contact op met de klantenservice waar je kan aangeven of je je geld terug wil of dat je een vervangend product wil. We sturen je vervolgens de gegevens om je product weer retour te sturen.

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

Voordat je contact op neemt met de klantenservice, controleer eerst het volgende:

  • Track & trace code bij je bestellingNadat we je bestelling hebben opgestuurd, heb je een mail gekregen met een track & trace code. Controleer of het tijdsvak voor de bezorging niet is verschoven.
  • Het bezorgadresZijn alle gegevens die je hebt ingevuld juist? Klopt de straatnaam, huisnummer, eventuele toevoeging en postcode?
  • De brievenbusHeb je misschien een ā€˜niet thuisā€™ briefje in de brievenbus en ligt je pakketje bij de buren?

Heb je alles gecontroleerd en klopt alles. Wacht dan nog even af. Meestal wordt je pakketje de volgende dag bezorgd, maar tijdens de kerstperiode is het vaak druk bij PostNL. Je pakketje kan iets langer onderweg zijn dan dat je gewend bent.

Heb je na het wachten je pakketje nog steeds niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Wat als mijn bezorging vertraagd is?

Dat is vervelend, je kijkt er toch naar uit. Ga naar je The Christmas Shop - Account voor de meest actuele bezorginformatie of gebruik de track & trace link in de mail die je hebt gekregen nadat wij je pakket hebben verzonden.

Meestal wordt je pakket de volgende dag bezorgd, maar rond de kerstperiode is het druk bij PostNL en worden pakket soms wat later bezorgd. Heb je na 5 dagen nadat je de verzendmail hebt ontvangen, je pakketje nog niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

De meeste bestellingen liggen na ongeveer een uur klaar voor je in onze winkel in Delft. Zodra we de producten klaar hebben gelegd, sturen we je een mail dat je je bestelling kan komen ophalen.

Kan ik mijn online bestelling in de winkel afrekenen?

Nee, helaas, je moet je online bestelling online betalen. Je kan ons natuurlijk altijd bellen zodat we de gewenste producten voor je klaar leggen in de winkel, deze kan je dan ook in de winkel afrekenen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je kan je bestelling niet meer annuleren nadat je betaald hebt. Je pakket wordt dan verzonden. Als je je bestelling hebt ontvangen, kan je deze retour sturen aan ons, dan storten we het aankoopbedrag binnen 5 dagen na ontvangst terug op je rekening.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je kan de gegevens niet meer aanpassen nadat je je bestelling betaald hebt. Als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen, kunnen wij je gegevens nog aanpassen van je bestelling, bijvoorbeeld je naam of het bezorgadres.

Neem zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling contact op met de klantenservice.