Betaling

Klantenservice
Betaal ik veilig bij The Christmas Shop?

Ja, de hele website van The Christmas Shop maakt gebruik van een beveiligde internet omgeving. Je persoonlijke- en transactiegegevens worden verstuurd via een SSL-verbinding. Zo kan niemand meekijken met je gegevens als ze naar ons verstuurd worden. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het (groene) slotje in je browser.

Wat is het rekeningnummer van The Christmas Shop?

Ons rekeningnummer is NL 44 RABO 0371876117. Vergeet bij je betaling niet je naam en ordernummer te vermelden.

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij The Christmas Shop kan je online betalen met iDEAL, credit card (wij accepteren Visa, American Express en MasterCard), Paypal, Google Pay, Apple Pay.

Kan ik contant betalen?

Nee, je kan niet contant betalen bij het leveren van je bestelling. In de winkel is het alleen mogelijk om te betalen met PIN of credit card.

Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?

Je kan je factuur niet zelf wijzigen. De klantenservice kan dit voor je doen uiterlijk 30 dagen na het verstrekken van de factuur. Stuur een email met je ordernummer en de gewenste wijzigingen. Je krijgt binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, de huidige factuur vervalt daarmee.

Waarom heb ik nog geen factuur gekregen?

Je krijg je factuur zodra je producten verzonden worden, bij de verzendbevestiging. Is je bestelling al wel verzonden, controleer dan of de factuur in je The Christmas Shop - Account staat, onder facturen. Neem gerust contact op met de klantenservice als je de factuur niet kan vinden.

Waar kan ik de factuur van een bestelling vinden?

Als wij je bestelling hebben verzonden krijg je een verzendbevestiging en je factuur in je mail. Je kan de factuur ook downloaden in je The Christmas Shop - Account staat, onder facturen. Wacht wel even tot je bestelling daadwerkelijk verzonden is.

Hoe snel wordt mijn geld teruggestort na een retour?

Wanneer we je retourzending hebben verwerkt, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Het kan even duren totdat het geld op je rekening staat, dat is afhankelijk van je betaalmethode.

We accepteren geen contante betalingen. Je kan dus nooit je geld contant terug krijgen na een retour of annuleren, ook niet in de winkel.

Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

Je kan de status van je terugbetaling niet terug vinden op onze website. De verwerken de retourzending zo snel mogelijk en betalen je dan ook zo snel mogelijk terug, maar altijd binnen 5 werkdagen. Als het geld na 5 werkdagen nog niet op je rekening staat, neem dan contact met ons op via onze klantenservice.

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

We betalen je terug via de betaalmethode waarmee je betaald hebt als je je bestelling online geplaatst hebt. We sturen je een bevestigingsmail als we het geld hebben teruggestort op je rekening.

Als je je producten in de winkel hebt gekocht, storten we je geld terug op je rekening binnen 5 dagen of je kan het bedrag retourpinnen.