Bezorgproblemen

Klantenservice
Waar is mijn pakketje?

Je kan de status van je bestelling terug vinden in je The Christmas Shop - Account. Hier vind je ook de link naar de track & trace code. De track & trace code kan je ook vinden in de mail die we je sturen zodra je bestelling is verzonden.

De track & trace code werkt vaak pas op de dag van aflevering. Als de track & trace code dan nog steeds niet werkt kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Wat als mijn bestelling beschadigd is geleverd?

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Neem zo snel mogelijk na de levering contact op met de klantenservice waar je kan aangeven of je je geld terug wil of dat je een vervangend product wil. We sturen je vervolgens de gegevens om je product weer retour te sturen.

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

Voordat je contact op neemt met de klantenservice, controleer eerst het volgende:

  • Track & trace code bij je bestellingNadat we je bestelling hebben opgestuurd, heb je een mail gekregen met een track & trace code. Controleer of het tijdsvak voor de bezorging niet is verschoven.
  • Het bezorgadresZijn alle gegevens die je hebt ingevuld juist? Klopt de straatnaam, huisnummer, eventuele toevoeging en postcode?
  • De brievenbusHeb je misschien een ‘niet thuis’ briefje in de brievenbus en ligt je pakketje bij de buren?

Heb je alles gecontroleerd en klopt alles. Wacht dan nog even af. Meestal wordt je pakketje de volgende dag bezorgd, maar tijdens de kerstperiode is het vaak druk bij PostNL. Je pakketje kan iets langer onderweg zijn dan dat je gewend bent.

Heb je na het wachten je pakketje nog steeds niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Wat als mijn bezorging vertraagd is?

Dat is vervelend, je kijkt er toch naar uit. Ga naar je The Christmas Shop - Account voor de meest actuele bezorginformatie of gebruik de track & trace link in de mail die je hebt gekregen nadat wij je pakket hebben verzonden.

Meestal wordt je pakket de volgende dag bezorgd, maar rond de kerstperiode is het druk bij onze vervoerders en worden pakket soms wat later bezorgd. Heb je na 5 dagen nadat je de verzendmail hebt ontvangen, je pakketje nog niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.