Ruilen en retourneren in de winkel

Klantenservice
Moet ik mijn product in originele verpakking terugsturen?

Ja, het product moet nog in de originele verpakking zitten. Op die manier kunnen we er misschien nog iemand anders blij mee maken. Heb je de originele verpakking niet meer? Dat kan gebeuren, we bekijken wat de staat is van het teruggestuurde product en bepalen wat de waardevermindering is. Eventuele kosten voor herverpakking worden in mindering gebracht van het bedrag dat we terug storten.

Moet ik iets betalen voor het terugzenden van mijn product?

Ja, de kosten van de retourzending zijn voor jezelf.

Hoe moet ik mijn product inpakken om terug te sturen?

Gebruik een stevig, en het liefst, de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigen zo klein mogelijk en kunnen we er iemand anders blij mee maken. Heb je de originele verpakking niet meer, geen paniek, we bekijken de staat van het geretourneerde product en bepalen de eventuele waardevermindering. Je verpakte product kan je verzenden in een stevige doos die goed afsluit.

Als je je product goed hebt ingepakt, print je je pakbon die je hebt gekregen bij de bevestiging van je retour. Deze stop je bij je producten in de doos. Schrijf vervolgens het retouradres van de pakbon op de doos en breng deze naar een PostNL pakketpunt.Vergeet de pakbon niet, deze gebruiken we om te zorgen dat jij degene bent die ook daadwerkelijk het geld teruggestort krijgt.